10 C
Skopje

Погледнете кој е најбрз во трката со најпопуларните автомобили во поранешна Југославија

АКТУЕЛНО

Николовски: Инспекторите добиваат нови и поголеми овластувања за постапување со прекршителите на здравствените протоколи

Со измените на Законот за заштита на населението од заразни болести, сите инспекторати сега добиваат нови и поголеми овластувања за постапување со прекршителите на...

Николовски: 2021 ќе биде година во која ќе ги намалуваме и спојуваме институциите

Се работи на сите анализи за спојување и намалување на бројот на институции и 2021 ќе биде година во која ќе ги намалуваме или...

За кого нема да важи задолжителното носење маска на отворено?

Заврши седницата во Собранието каде што беа донесени измените на законот за заштита на населението од заразни болести. Измените на законот беа донесени со 53...

Собранието одлучи: Задолжително е носење на маска на отворено, забрането групирање по 22ч

Со 53 гласови „за“ и 26 воздржани, пратениците вечерва ги изгласаа измените и дополнувањата на Законот за заштита на населението од заразни болести. Законот,...

Фичо, Југо, Рено 4, буба VW, стоедин и пегличка се автомобили што некогаш биле многу популарни во Хрватска и другите земји од поранешна Југославија, па дури и денес може да се видат на патиштата, во подобра или полоша состојба.

Овие автомобили не беа точно познати по своите перформанси, нивниот поголем адут беше ниската цена и трошоците за одржување.

Сепак, тимот на словенечкиот канал на Јутјуб Атмосферци реши да види како се снаоѓаат кога ќе се најдат на линијата за тркање.

Овие легенди ја измерија силата на долгата писта. Ниту еден од шесте автомобили не се покажа како вртоглаво брз, но некои сепак беа побрзи од другите, пишува Вечерњи.хр.

Кој победи, видете во видеото.

Рено најде сојузник во компанијата Литострој, и од таа ера имаме многу светски познати модели, како што се „Рено 4“, „8“, „10“, па дури и престижниот караван (како што тогаш беше наречен) „Рено 16“. . Сепак, соработката помеѓу Рено и Литострој не траеше премногу долго, бидејќи Французите пронајдоа нов партнер ИМВ, кој започна да го составува Рено во 1972 година.

Овој „трансфер на милениумoт“ се покажа како многу профитабилен за Французите, бидејќи тие го задржаа производството низ бурните 1990-ти, за да станат мнозински сопственици на фабриката. Во моментов, „Рено Твинго“ се произведува во Ново Место, а во текот на децениите продефилираа легендите како „Четворка“, „Деветка“ и „18-ка“.

ПОСЛЕДНИ ОБЈАВИ

Над 800 новозаразени во последните 24 часа: Направени се 2699 тестови

Во последните 24 часа се направени 2699 тестирања, а регистрирани се 862 нови случаи на ковид-19 во: Скопје 390, Куманово 22, Штип 28,...

Николовски: Инспекторите добиваат нови и поголеми овластувања за постапување со прекршителите на здравствените протоколи

Со измените на Законот за заштита на населението од заразни болести, сите инспекторати сега добиваат нови и поголеми овластувања за постапување со прекршителите на...

Штипската болница го адаптира Кожното одделение за прием на пациенти со коронавирус

Кожното одделение во штипската Клиничка болница од понеделник ќе прима пациенти заразени со коронавирус на кои им е потребно болничко лекување. Директорот на Клиничка болница-Штип,...

Никола Димитров се сретна со германскиот министер за Европа Михаел Рот

На панелот за проблемот со иселувањето на младите од регионот зборував со исклучителни млади луѓе, потпретседателката на ЕК за демократија и демографија Дубравка Шуица...

Бесими: Стотици илјади граѓани и илјадници фирми го очекуваат ребалансот на буџетот и четвртиот пакет на мерки

Финансиска поддршка за децата без родители, мапирање стратешки индустриски сектори во регионот на Охрид, изградба на дел од третиот крак за водснабдителен систем во...
- Advertisement -