fbpx
5 C
Skopje

Што порано почнете да ги користите: Намирници кои најдобро го намалуваат високиот притисок

АКТУЕЛНО

Најдобра превенција и третман на висок крвен притисок, односно хипертензија, секако е балансиран начин на исхрана.

Ако немате зеленчук во вашата диета, постои голем ризик од развој на разни метаболички заболувања и недостатоци на витамини и минерали.

Зеленчукот е лековита храна која го зајакнува имунитетот, го штити нашето здравје и има позитивен ефект врз функционирањето на органите, а одредени видови зеленчук се одлични за намалување и спречување на висок крвен притисок.

Оваа група на зеленчук вклучува храна богата со калиум, како компири, лилјак, аспарагус, спанаќ, зелка и зеле.

Калиумот помага во намалување на крвниот притисок со неутрализирање на негативните ефекти на солта во организмот. Бубрезите го регулираат крвниот притисок и ја контролираат количината на течност во организмот, а колку повеќе течност во организмот, толку е поголем крвниот притисок.

Бубрезите ја филтрираат крвта и го исфрлаат вишокот на течности складирани во мочниот меур како урина.

Овој процес бара правилна рамнотежа на натриум и калиум во организмот за успешно да се елиминираат непотребните течности од телото.

Кога консумирате зеленчук богат со калиум, рамнотежата на натриумот успешно се враќа, што му овозможува на телото да изврши процеси со висок притисок.

Важно е да ги вклучите овие видови зеленчук во вашето мени што е можно поскоро, дури и ако во моментот немате проблем со хипертензија.
Исто така, важно е да се ограничи внесот на сол како едно од водечките предизвикувачи на висок притисок.

ПОСЛЕДНИ ОБЈАВИ

- Advertisement -