10.8 C
Skopje
среда, ноември 19, 2025

Холандски бренд за машка облека изгуби 10.000 следачи на Инстаграм заради кампања со геј бакнеж

Сјут Саплај Холандскиот бренд за машка облека изгуби преку 10.000 следачи на Инстаграм заради рекламна кампања со геј бакнеж.

Во либералната Холандија мажите се најдоа навредени од кампањата и ја затрупаа со хомофобни пораки прашувајќи што е следно?

ФОТО

 

Сепак директорите сметаат дека привлечноста меѓу двајца мажи е клучна за иднината на нивниот бизнис. Тие се задоволни бидејќи привлекле огромно внимание глобално, наспроти првичните загуби на фанови по социјалните мрежи.

Кампањата нема да ја претстават во Русија и Емиратите.

поврзани објави

Последни објави