16.8 C
Skopje
Tuesday, April 16, 2024
Платено политичко рекламирање

Мислите дека само кафето може да ве разбуди:Епа пробајте Сардини

Многу често не сме наспани доволно наутро, па затоа е добро да внесеме нешто во организмот што ќе го покрене

Нормално е да се умориме на работа во одреден момент, особено ако сме работеле напорно со денови без пауза.

Сепак, потребно е да се справите со заморот и да продолжите со секојдневните обврски.

Нутриционистите препорачуваат да одвоите 15 минути за здрав појадок и да јадете нешто од списокот на храна што ќе ви помогне да се вратите во форма.

1. Сардини

Пакет од 80 гр сардини содржи дури 23 грама протеини. Имајте на ум дека препорачаната дневна доза е од 24 до 28 грама од оваа многу важна супстанца.

Сардините се одличен извор на EPA и DHA, две масни киселини кои науката ги потврди за лекување на воспаленија. Бидејќи тие се коренот на повеќето болести, сардините ќе ви помогнат да спречите разни болести.

Оваа храна е одличен извор на битамин Б12, витамин Д, калциум и селен. Витаминот Б12 е особено важен, бидејќи студиите покажаа дека дури 40 проценти од луѓето страдаат од неговиот недостаток.

Покрај тоа, ја намалува напнатоста и вознемиреноста.

2. Шункасти плодови

Најдобар избор се бадемите, кои го подобруваат општото здравје, но и најважната работа – концентрацијата. Се разбира, и други слични како ореви и лешници се исто така одличен избор.

3. Бобинки

Познато е дека имаат големо влијание врз циркулацијата на крвта и здравјето на организмот, но дали знаевте дека бобинките играат голема улога во подобрувањето на меморијата? Многу студии го потврдија ова, а боровинките се наведуваат како најдобар избор.

4. Соја

Производите од соја содржат високо ниво на триптофан и серотонин, кои се директно поврзани со подобрена функција и фокус на мозокот. Вметнете соја во менито најмалку двапати неделно.

Ако денот го започнете со оваа храна, ќе имате повеќе енергија и сила за сите обврски што ве очекуваат.

поврзани објави

- Advertisement -

Последни објави