6.8 C
Skopje
Friday, March 29, 2024

Нема Реал, нема Барса: “Манчестер Јунајтед” е најскапиот фудбалски бренд во светот

Манчестер Јунајтед “останува најскапиот бренд во фудбалот и за 2017 година, според оценката на” Brand Finance “.
Брендот на англискиот клуб е оценет на 1,733 милијарда долари, што е зголемување за над 560 милиони долари во споредба со минатата година, кога островјаните повторно беа на врвот.

Европејскиот клубски првенец Реал Мадрид повторно е на второ место во листата со 1,419 милијарда долари, со 270 милиони повеќе од 2016 година.

Третата позиција продолжува да ја држи Барселона со 1,418 милијарда долари, која бележи раст од 425 милиони долари. Новиот шампион на Англија Челзи се искачува на четвртото место со 1,248 милијарда долари, следен од германскиот првак Баерн Минхен со 1,222 милијарда, Манчестер Сити со 1,021 милијарда, Пари Сен Жермен со 1,011 милијарда долари.

За прв пат марките на седумте клуба ја преминуваат границата од 1 милијарда долари.

Топ 10 најскапи марки во фудбалот:
1. Манчестер Јунајтед (Англија) – 1,733 милијарди долари
2. Реал Мадрид (Шпанија) – 1,419
3. Барселона (Шпанија) – 1,418
4. Челзи (Англија) – 1,248
5. Баерн Минхен (Германија) – 1,222
6. Манчестер Сити (Англија) – 1,021
7. ПСЖ (Франција) – 1,011
8. Арсенал (Англија) – 941 милиони долари
9. Ливерпул (Англија) – 908
10. Тотенхем (Англија) – 696

поврзани објави

- Advertisement -
- Advertisement -

Последни објави

- Advertisement -