Влегуваме во втората недела на пеколните горештини, кога не е полесно ниту ноќе.
Сепак, не завршува тука, бидејќи се очекуваат температури до 40 степени, па затоа се советува луѓето да се заштитат од високите горештини и силното сонце. Сепак, не сме единствените изложени на ризик за време на високи температури – нашите автомобили се исто така изложени на ризик. Многумина немаат способност да ги сокријат своите четири тркала од горештините, што може да има последици.
Генерално постои мислење дека треба да се грижите за вашиот автомобил во зима поради ниските температури, но всушност тие потешко се поднесуваат горештините, како што покажува статистиката на автомобилските клубови. Британската компанија за автосервис RAC, на пример, бележи 20 до 30 отсто повеќе интервенции од топлотен удар.
Акумулаторите, гумите…
Нема да верувате, најмногу страдаат акумулаторите.
Особено се изложени на ризик во лето бидејќи немаат ладење, а со топлината надвор дополнително се загреваат со полнење и празнење – тогаш електролитот во акумулаторот може да испари, што ќе ги остави електродите изложени и ќе го забрза процесот на таложење. формирање. Во текот на летото се користат многу електрични потрошувачи, како и други уреди како клима уред, поради што алтернаторот може да се вчита до ниво што го оневозможува полнењето на акумулаторот.
Гумите се првите на удар на жешкиот асфалт, кој поради тоа се и најекспонирани во лето, особено за време на подолгите патувања како одење на одмор. Ако гумата е стара, високите температури сериозно ја загрозуваат нејзината физичка состојба, особено ако е неправилно напумпана. Поголемиот дел од експлозиите на гумите се случуваат во летните месеци, а неправилниот притисок предизвикува прекумерно абење и кинење, како и дополнително загревање на гумите.
Течноста за ладење на моторот е клучна за неговото ладење, а моторот без вода може, исто како и човек, буквално да умре на високи температури. Во исто време, тие не се причина за долгите патувања – моторот ќе се прегрее порано додека стои во гужва и работи во рикверц со висока температура на воздухот надвор отколку додека возите. Уште полошо е ако системот за ладење е оштетен и течноста за ладење тече некаде Во зима, моторното масло е од клучно значење за најдоброто можно подмачкување при ладно палење, но високите температури се она што квалитативно го уништува и деградира маслото, без разлика дали станува збор за прегревање. моторот или возењето побрзо кога маслото се загрева повеќе.
При високи температури, сите други системи како сопирачките, спојките и електрониката се под стрес, па дури и горивото е поретко и побрзо испарува, па потрошувачката исто така може да се зголеми.
Директното и силно УВ зрачење влијае на лакираните лимени површини на ист начин како и на вашата кожа – го суши лакот и го загрева, што може да предизвика пукање. Покрај тоа, ги избелува боите, а истото се случува и во внатрешноста на автомобилот, каде што температурата дополнително се зголемува поради ефектот на стаклена градина. УВ зраците ги уништуваат боите, особено на темните и чувствителни материјали како што е кожата, а исто така може да предизвикаат сушење и пукање на пластиката.
Затоа е корисно да имате навлаки на седиштата, а најдобро е автомобилот да го паркирате под сенка во лето. Најкорисното нешто што можете да го купите е штитник за сонце за покривање на шофершајбната кога автомобилот е паркиран. Онаму каде што можете, оставете ги прозорците малку подотворени – ова може значително да спречи загревање на кабината на возилото, а за да се избегне прегревање, гумите мора да се напумпаат до соодветен притисок.