5. Со оглед на предизвиците со кои се соочуваат универзитетите во справувањето со проблемите со менталното здравје, кои стратегии ги предлагаш за поддршка на благосостојбата на студентите и како ќе соработувате со универзитетската администрација за да ги имплементирате овие стратегии?
– „За да ги решам проблемите со менталното здравје, планирам да иницирам сеопфатна недела на благосостојба со работилници, кампањи за подигање на свеста и активности за ослободување од стрес, здравствени ресурси, советодавни услуги и политики кои даваат приоритет на благосостојбата на студентите“.
6.Какви стратегии предлагаш за да обезбедиш непречена транзиција за новите студенти од прва година, особено имајќи ги предвид предизвиците со кои може да се соочат при прилагодувањето на универзитетскиот живот и академските барања?
– „Предлагам имплементација на програма за менторство што ќе ги спои новите студенти со искусни врсници. Оваа програма ќе обезбеди насоки, поддршка и чувство на припадност од првиот ден. Понатаму, соработка со академски советници за подобрување на програмите за ориентација , осигурувајќи дека студентите што доаѓаат се добро информирани за расположливите ресурси и можности за успешна транзиција во универзитетскиот живот“.